vorsicht! ich möchte eine allgemeine triggerwarnung ausprechen, da ich nicht weiß, wie du als einzelner leser auf meine texte reagieren könntest. geschrieben wird hier über gedanken, träume und erfahrungen, die eventuell verstörend und/oder triggernd sein könnten. wenn du dich als leser instabil fühlst, solltest du meinen blog nicht lesen. ich übernehme keine verantwortung für triggernde inhalte. bei fragen und/ oder problemen kannst du dich gerne bei mir melden, durchstöbere hierzu das impressum oder nutze die kommentarfunktion.

17.10.2011


ich will nicht mehr, scheiß leben, tag null, lied passt
heute gefastet
 ohne dich, mum
cut my life into pieces this is my last resort. suffocation, no breathing, don’t give a fuck if I cut my arm bleeding his is my last resort cut my life into pieces i’ve reached my last resor suffocation, no breathing don’t give a fuck if I cut my arm bleeding do you even care if I die bleeding would it be wrong, would it be right if I took my life tonight, chances are that I might mutilation out of sight and I’m contemplating suicide cause I’m losing my sight, losing my mind wish somebody would tell me I’m fine losing my sight, losing my mind wish somebody would tell me I’m fine Inever realized I was spread too thin ill it was too late and I was empty within hungry, feeding on chaos and living in sin downward spiral, where do I begin it all started when I lost my mother no love for myself and no love for another searching to find a love upon a higher level finding nothing but questions and devils cause I’m losing my sight, losing my mind wish somebody would tell me I’m fine losing my sight, losing my mind wish somebody would tell me I’m fine nothing’s alright, nothing is fine i’m running and I’m crying I’m crying, I’m crying, I’m crying, I’m crying I...can’t...go...on...liv-ing...this...way cut my life into pieces this is my last resort suffocation, no breathing don’t give a fuck if I cut my arm bleeding would it be wrong, would it be right if I took my life tonight, chances are that I might mutilation out of sight and I’m contemplating suicide cause I’m losing my sight, losing my mind wish somebody would tell me I’m fine losing my sight, losing my mind wish somebody would tell me I’m fine nothing’s alright, nothing is fine I’m running and I’m crying I...CAN'T...GO...ON...LIV...ING...THIS...WAY can’t go on living this way nothing’s ALL- RIGHT

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

auch hier möchte ich nochmal dran erinnern: alle texte,bilder und videos, die von mir sind, stehen unter meinem copyright und dürfen ohne ausdrückliche zustimmung meinerseits nicht weiterverwendet werden!
ich liebe euch